Monday, December 26, 2005

25122005

ahakkss..

byk perkara di dunia yang kadang² kita gagal memahami dan mencuba melihat hanya dari satu sudut pandangan je..bila ada sesuatu yg korang perlu fikirkan, tak kire samada masalah dunia,mentaliti,yang terhangat terpanas sumer,kite fikir dari pelbagai arah..utara selatan timur barat tenggara sumer..hari ini aku byk berfikir..byk termenung..dari smlm lagi slps aku sms² ngan pikof,byk bende leh pikir..nk ikutkan mmg gile tp..

korang penah putus asa tak?bagi aku, aku pegang kata² seorang kawan,teman,sahabat,yg dulu selalu bersama² waktu susah senang aku dan susah senang dier..hehehe

"work harder..tak cukup lagi usaha hang.."

aku mmg slalu buat ape yg termampu..kadang² melebihi ape yg aku larat..tapi aku tak selalu buat untuk tatapan secara terus, kebiasaannyer aku akan buat secara halus,tersorok..adat org melayu, sumer bende ade tatasusila sopan berlapik sumer everything laa..apa yg aku buat gak biasanye bukan utk tatapan hari ni je,bukan utk waktu saat itu je,tapi kbykannye utk waktu² akan datang gak..

adehh..kdg² penat berfikir,tapi aku tadapat nk tulis ape yg aku fikir..selalu aku tulis msti korang pening..hahahha bunge² le sgt bahase aku..nk jadik cam loloq, wat lirik bahase tak ingat..

esok aku nk lik melaka dah..bas kul 11 malam..so pasnih tggu mase daftar intenet kite ronggeng maut kat blog nih ekk..

daa...

0 comments: