Saturday, December 31, 2005

30122005


adeh..jiwang lak aku 2 3 4 ari nih..teringat² rr..aku tak cukup kuat nk hidup dlm dunia nih..macam lirik MIMPI SEDIH by flop poppy..


Di malam sepi
aku bermimpi
mimpi yang sedih
sekali..........

Kau akan pergi
tinggalkan diriku
aku menangis
terseduuu........

Diriku tak pernah
lepas dari penderitaan....
mimpi yang kini terjadi...

Kau pergi setelah
aku serahkan kasih suci
Itulah nasib diriku........

Angin meniup
membelai rambutku
Yang terurai
tak berseri lagi...
.

lagu ni jek yg berkumandang kat mp3 aku seminggu nih..aremss tul rr..rindu sehh tapi aku sedar diri aku skang..yg aku boleh buat ialah bertahan..sampai bila?aku je tahu..korang² yg kenal ngan aku pon mesti dah..yg dh selalu hadap muke aku,membebel same² memarpu menyengal,korang tahu mcamne aku kalo dh mmg suke..espclly my best buddy,padiofrenly hahahha..oit padi,pesan kat awek ko,jgn jadi mcm kesah cinta tragis aku..aremss betul,kite kan same jek perangai..kang jadi ending same gak kang..

esok lusa dah 2006..harapan?peluang..aku bukan lelaki yg tewas..bisa menyembam walau ku di tolak..tiada lafaz yg lebih agung kalimah cintamu..tapi bukan hari ni,bukan esok..entah bila aku tak pasti..yg aku tau,aku pegang hidup aku,dan aku akan terus setia..setia??insyaAllah..jgn lawan takdir..esok lusa kita tak tahu..tapi kene tetapkan pendirian yg satu..biar kukuh..biar teguh..:P

tahun baru..korang kaene?lepak ngan kapel masing2?lepak umah tgk tv?layan perasaan?tgk bola?ade epl..fav team aku,man utd lawan kul 11.55mlm..sambut nu year dpn tv aa kot..sedey aa..ferst time dlm 4 tahun..giler tul aa..salah aku gak rr nih..dok jauh2..huh..

0 comments: