Wednesday, December 14, 2005

aku..

okeh..

sikit pasal aku la ek..

hazimin bin hamdan
25 may 1985, hopsital daerah tapah
asal dari parit, perak
aku penah skolah kat skolah iskandar shah, parit..skolah bainun ipoh..
dip in ICT, utem, melaka and bach in sc comp (media interactive), utem, melaka

currently aku keje kat sebuah opis di section 13 shah alam, selangor darul ehsan, Art Channel..sebuah kampeni design yang berteraskan new media dan advertising..juge photo editting..company aku buat website samada gune joomla,wordpress,flash website atau core html website..mane2 la boleh..setakat nih, joomla dan php aku nye bidang, so kalo korg ade pojek nk wat website, just call aku 012-4144321 or email kat haziminhamdan@art-channel.biz..website company aku adalah http://www.art-channel.biz..freelance aku as web designer,blogger,designer..kalo nak kad2 kawen bleh..kad2 raye bleh..bisnes kad bleh..ape2 je la..

aku stat blogging dari 2005 tak salah..or maybe earlier than that sbb ade blog kat friendster kan?tapi frenster aku dah tutop, malas main tapi still ade facebook..facebook lagik best..blog aku adalah pasal aku..afterschool sebenarnye adalah kerane blog aku adalah perkara2 yang aku buat selain waktu belajar..yg baek2 je la..yg buruk2 aku tak tulis..

0 comments: