Saturday, January 14, 2006

alhamdulillah...

ekcelli smlm aku takde kekuatan bile tgk name die naik kat ym..gile tol aa..ari nih ade sikit kekuatan utk aku mulekan..tu pon pas gado2 ngan nurul..ampess nye nurul main marah2 ngan aku..pasai pe marah???entah aa..mane leh gitau aa..tu aku ngan nurul nye citer..hehe..untuk awak,jadik tutor leklok ekk..ermm take care of ur self..

ari nih.pagi2 dh bgn lmbt,anset silent aa..sori dear,tepon aku 5 kali ari nih..aku tak bgn hehe..nanti aku lanje makan piza..piza??erkk..lapo plak..

ari nih mencoba skype..aremss tul aa lmbt gile pentransferran data2 binari dari pc ke pc nih..bongek tul aa..aku kompang gak pc nih..huh..ok ari ni nk stori pasal pantang larang..leh ke?korang dlm hidop ade pantang larang dak?means,takleh wat camni2..camtu2..ala bkn pantang larang tok nenek ke ape ke,kire sesuatu yg korang pantang sekali nk buat..hehe kadang2 kite terikat pada sesuatu perkara lampau,sbb tu kite buat pantang larang sdiri..sbb kite tanak ape yg penah berlaku, terjadi balik..tanak ape yg penah kite salah,berulang..tapi mungkin sesetengah pantang itu,kita dapat buang,seandainya ada sesuatu yg baik mendatangi kita..kita cipta kisah baru berdasarkan kisah lama dan mengambil sesuatu dari apa yg berlaku untuk mencipta sesuatu yg lebih baik..:)

aremss tul aa..smlm lepak2 ngan acik ngan deqq,blajo bahase jawe baru...KETEK..hahaha deqq ketek..mat le pon same..camne kantoi ngan semi nih..semi paham lak jawe2 tadapat nk tipu2..pening skit smlm..layan eskrem,hot choc aiyaiyo hahahah...

ari ni budak2 umah sewa dh masok strimik..hehe aremss wat salam pantai timor lak..susah tul aku nk faham..nasib baik ade basic2 skit..faham aa skit2..kene blaja byk bahase..mane tau pasnih kene merantau mencari sesuatu yg kita tak tahu dimana rezeki kite...mcm die,dh jadik tutor..mane tau pasnih jadik lctrr..tapi aku tau,target die nk dapat dr.master.blaja tinggi2..:)

jamuan raye aidladha dit 2006..korang pegi ke http://dit2006.fotopages.com

daaa..

0 comments: