Monday, January 02, 2006

assalamualaikum..

ekcelli terok aku sikit ari nih..mmg terok gile aa..pagi² aku dah 'hilang'..tercari² kat mane tah yg aku hilangkan,tapi aku takot,nk sms,nk tepon sumer aku diam jek...2 3 kali gak (sebenarnye byk kali) aku tgk nomor tepon,aku perhati balik..entah..benci ke?aku benci?dibenci?atau aku sorang je rindu?dirindu ke?merindu lagik?

ari ni dapat 2 3 lagu baru yg mmg aku rase takkan pernah main kat radio msia..hahahha sbb since aku peminat lagu² indon nih dan sejak peningkatan kemasukan kumpulan² indon ke msia,aku mule tgk² carta² hits diorang..smlm aku dapat bagi korang Menangislah Untuk Tersenyum by Eri,ari ni aku dpt Aku Datang Untukmu - Jikustik ngan Demi Waktu - Ungu..macam Demi Masa plak kumpulan Raihan..heheeheh..

Demi Waktu aku rase sempoi dan standad lagu² PeterPan ngan Radja..fes time aku dgr name grup nih tapi tgk aa kalo aku rajin aku donlod full album dier..Jikustik aku penah dgr name grup die nih tp cam kureng femes setaraf ngan Ada Band yg jugak tak berapa femes..

hari ni 1-1-06..hari baru dan sepatutnye warna hidup yg baru..tapi aku tau aku akan mcmni..hehe sbb aku tau sape aku..susah aku nk cari warna yg lain..still same dan aku tau aku tetap camni..entah sampai bila..cuma bertambah azam..azam pon bukan tentang hati dan perasaan kot..tentang hidup?tentang dia?aku nk sekali bercakap2 ngan dia tapi..susah aa..sebab die dah bagitau jgn cari dia(walaupon aku tak pasti samada itu arahan yg benar atau sebaliknya)..aku menurut je..takmo dibenci tu jer..

menunggu masa..menunggu detik yg tepat untuk melakukan sesuatu tindakan yg tepat..ego??entah..semua ada ego cuma aku tahu ego aku akan hilang waktu itu je..

salam tahun baru..semua tentang kita..semua cerita tentang kita..

0 comments: