Friday, January 13, 2006


assalamualaikum..

banyak bende terjadi kat aku dalam 2 3 ari aku tak menulis..semua yg berlaku atas ketentuanNya..tak pernah dirancang..takpernah terfikir utk terjadi..damn!!huh...

semalam paling terok..tibe2 aku ternampak ym id MaMa,teros aku terdiam..aku mcm tatau nk wat ape..sebak pon ade..huh..pesal nih?bia betol..semua rase bercampor..adehh..aku tanak rase benci tu datang..sebab aku tak ske membenci dan dibenci..walopun kdg2 ade terkeluar dari mulut aku "benci tul aku.." tapi tu tak bermakna aku benci abis..means aku tanak ade ape2 kaitan jek..ape jadik ngan aku r..

kesian pika,kesian deqq slalu jadik mangse kegileaan aku..

makan eskrem tgh2 malam..lepak ngan aku..gelak2 macam org gile kat tgh padang..kutuk2 ngumpat2..maaf ekk kalian..:) kene marah ngan pak gard smalam..hehe nanti aku suh deqq lanje keni rojes.hahahahha..

jika ada waktu
masa yang terdahulu aku simpulkan
menjadi ikatan kenangan
seusia diri bernafas
seusia diri berjalan
agar bisa aku melangkah lebih jauh
meninggalkan
atau membawanya selalu dalam ingatan?

danie cakap(danie again!!..huhuhuhu..my sis??) ade 2..satu kite sayang die dan dua kite marah sbb die wat camni kat kite..thankz danie..skang nk pk slogan baru webkl.net..danie ckp nnti die kasik official jersi dari uk..hahaa..aku nak man utd...

ok..aku nk g kelas..

0 comments: