Wednesday, February 15, 2006

ari ni da ari rabu..huhuhhuh gilo...sepatutnye mengisi waktu2 dengan projek dip,assenmen cisco n netwek infra -red- yg byk2 tak terkata tu...tapi ape yg aku buat selepas 3 hari ialah..
1.mendonlod nota2 cisco
2.mendonlod nota2 netwek infra
3.mendonlod xp theme
4.buat akaun gmail baru
5.mendonlod lagu2
6.layan mp3
7.cek emel
8.ym
9.tido
10 main PES...

ampess..same jek...siot..ni sumer sbb soalan2 cisco dan netwek yg terlampau..menyebabkan aku dan ise malas...main game kat pc daud...kalo ise main,aku kat pc aku lyn ym or donlod aa ape2..kalo aku main game,ise dok dpn pc die tggu turn.die tdo,aku men game..die men game aku da stat ngantok2 ahhahaha..

15 februari 2006...valentine semalam..aku tatau ape yg terasa..tdo..tdo..tdo..malam2 main badminton..makan2..donld lagu,tdo...entah..camni je kot aku abiskan waktu..






0 comments: