Saturday, February 04, 2006

uishh..lame gile aku rase cam tak menulis kat sini..bz ahh..bz??byk ah ko..

jatuh motor,abis duit,jalan2,gath ape2 tah...dalam mase 2 minggu nih..duit byk abes gak aku rase..ptptn aku tggl 50,mane tah pegi yg lain2 tuh..sampai ari ni, 4 februari 2006...yg best ialah jumpe angah..lame tak jupe die..rindu gile sehh..kuar makan,kantoi ngan ajis..sajak budak ajis nih..

cuti awal muharram+raye cine..sabtu-selasa..buhsan..nk kuar,tadek sape aku nk jupe..miss her?much..tah aku ikot flow,ikot angin..kemana angin berhembus,aku bertahan dari jalan terus..heh penat oo00oo00oo mau kaver hati perasaan nih depan kwn2..aku paling tak igt leh jatoh motor..aremss moto lalok nih...berat,abis jeans aku koyak hahaha..pastu abis overflow,kaco plug,kene tukau..tukau set,aaa..areemmss..hahahhahah moto aku lak da lame tak basoh..abiss..bile aku nk basuh nih tah aa..esok2 kot..

mp..boling..snooker..rempit..motor..keta...bulan..bintang...semua serata otak aku selidiki..kurang kat ne ekk entah...




0 comments: