Saturday, May 20, 2006

mei 20

assalamualaikum...v,t

pelik tapi benar..bernas huhuhu..da 2 minggu cuti,dok umah,mkn,tgk tv,tdo..hahahaha..apply keje ari tu kat mcd,jj,tgv tapi tatau aa..penin da aku nih...dok umah jek da mmbesar ngan sempurna..baju retro da tak muat hahahahha..
kemasukan aku ke yahoo grups skool9802...ampes tul dak2 det nih..kutok2 aku..ooo00ooo00ooo haahhha..bile nk buat pesta buih nih..tak sabau nih..hahahaha..ok..sesetengah permasalahan kalau di tampung secara melulu,tidak mendengar,melihat,menyiasat dengan betol,kemungkinan besar akan menyebabkan perselisihan yang tak mungkin ada penghujungnye..

apa yg berlaku antara aku dan hari2 yang berlalu adalah persahabatan.aku rindukan saat2 indah itu dengan kalian..dik...bile aku cakap aku miss makan eskrem,mmg aku miss gile...tapi aku tak pasti dapat buat lagik ngan ko atau tak..ko tau kan huhuhuhu..aku,if aweks orang mmg aku jarang mesra2 baek2 kuar2 makan2 sgt...tp ko lain aa dik..aku tak kire..aku akan mencari ruang2 kosong matle ahahhahaha....sengal matle..aku ajak betting barka-asengal takmo..kesian ustaz pejo..aku msg2 kutok2 last2 terdiam hahahhaha....puas ati aku..

perempuan..

pernah korang terpkir bende nih atau korang mmg tak penah amik serius dalam rltnship korang ngan aweks korang?atau semua tu tak penting,yg pentin korang ade kapel utk melepaskan kebukuan jiwa,atau sekadar melupakan waktu2 sukar korang?mungkin kite selalu terleka pada perasaan,tapi cubalah untuk berfikir ttg masa depan..huhuhu

ada 2 jenis pompuan yg aku paling benci kat mesia nih..hahahhaa
i.pompuan yg mengeluarkan asap dari mulut..isap okok,shisha,bajet moden tapi habuk pon takleh pakai..
ii.pompuan yg driving,muke poyo,keta lawa TAPI otomatik...hahahhaha sengal..same cam mat rempit bawak skuter kat hi-way..kalo setakat naik,pulas minyak,tu namenye bkn moto..tu enjin beroda...huhuhuhu tak rider langsung...

sori aa rakan perempuan2...aku menulis atas dasar pengalaman..kat melake,3 tahun baper kali aku nk langgar keta,sumer pompuan yg drive...pastu tak reti masok paking pon ade,tpakse aku dok blakang tolong tgk2 kan ruang,muke nak poyo...penat aa...

cerita tentang..bulan

alasan mudah aku mensuka bulan..ia cantik,dipagari bintang,ditambah dengan cahaya nya walaupon sekadar pantulan mentari,tapi keupayaannya memberikan kembali cahaya kepada malam sangat mengagumkan..kurniaan Tuhan,semoga kita dicucuri rahmatNya..Amin..

waktu tidur..selamat malam kalian..

0 comments: