Wednesday, June 28, 2006

end of the day..of me


hahahaha...pembuka kata ari nih adalah durian..:P skang adalah musim durian dan tadi aje aku da sentap beberape biji..diulang..beberape bijik,bukan ulas ekk..huhu aku mmg pantang ngan durian nih..(deghoyan) pantang tgk..silap besau...mak bawak balek tadi dari sekolah,org2 kampong kasik hadiah durian beserta hadiah tambahan...AYAM hahahahhaha..heran aku ngan mak aku..mak aku kalo jadik calon menteri parit mesti dapat undian tinggi..sumer orang kenal..abis sumer anak parit mak aku yg ajo..huhuhhhuh tapi ini baru pembuka kepade jalan hidup aku yg seterusnya,iaitu kesedihan...huhuhuhu

assalamualaikum..

pagi2 bangun kul 10pg..busan..kedit tadek..duit tadek..huhuh malas tul nk topup..awak pegi kampar ekk..tgk site plak..macam enjineer plak keje tgk2 site :P as long as bende tu mberi sesuatu input,jgn peduli ttg keletihan ke ape..at least leh blaja gi jalan jauh2 sendiri..pasnih sng kalo da tau jln kampong2 nih..sesat2 sampai melake pon takpe..ade je org menanti..

tghari lak..pas balik,mkn durian,mkn nasik,aku ajak mak gi ipoh..cadang nk gi amik tape RETROdit2006...tapi pegi2 tak siap lagik..ekceli bkn tak siap,tapi dvd osak,die kate..then pastu ar peristiwa yg tak penah aku lupekan hahaha...aku tatau camne leh jadik..kangaroo bar...aku bawak unser,ngan mak,ada ngan wan..mase parking tuh aku tatau camne kang-bar depan tuh leh terlepas naik atas divider parking..lepas kuar2 gm,stat2 enjin,aku rives,tsangkut..bunti kuat..aku rives lagik sangkut lagik...aku turun2 tgk bar dah ter...ter...terkopek..hahahah mak da mbebel da..bising2..mak cam biase aa..bende kecik,die besokan..elok2 plak mase tu abah tepon,lagi beso citer yg mak gitau abah...adehh...aku mmg takleh watpe dah...sbb tadi aku da rives,terkopek,aku ke depan aa balik,bsing plak mak...bende aku nk buat bende betol..aku ke depan balik,pastu suh wan rives,sambil tuh aku angkat aa bar yg tsangkut tuh,tadek aa nnt tsangkut balik...tp mak bising2..aku..korang tau aa..mane jenis byk ckp kalo bende2 camni..aku tgk,aku buat jek sbb bende sng leh setel..spanjang jalan mak bising2 bebel2 cakap aku bawak tahpehape,bawak laju2..aku senyum jek aa..takkan nk lawan2...malas..sejak bile plak aku jenis lawan cakap2 nih...ngn abah pon slalu aku diam jek,ikot jek ape2 die cakap..agak2 tak betol aku betolkan aa sdiri...mak bsing2..aku pelik..tadek kene mgene aku bawak laju ngan kejadian tadik..mak pon ckp aa aku bawak laju2 pgg stering sebelah tangan,itu ini...ermmm..ye je aa..senyum jekk..tapi mmg sakit ati nih..kecik ati..sdih tul huhuhu..sampai2 umah,aku amik moto shoot gi pekan,cari okok...lagik bagus dari biar sakit ati sedih2..cam tu aa aku..sedih2 cari okok..tenang2 minda dengan cara tak sehat...:P

ekceli bende kecik,aku kalo bende kecik,bawak ke atas jadik beso...same aa cam 3+4=7...dah elok2 +,jgn aa plak buat 1+1+1+1+1+1+1..walopon jawaban same,tp watpe nk susah2...adehh..huh

setel topik nih...aku ubah topik laen..

kutkm..bile aa korang nk gitau result rayuan nih..ade yg cakap,anggap jek konfem..asalkan da anta surat rayuan,anggap jek konfem..mmg aa bleh ckp camtu..tapi aku nk cakap pe kat mak aku...asik2 tanye bende same..

"min...da tepon kutkm?tepon le.."

"dah tepon..tapi tadek org angkat..", hehehehhehe...

da 2 ari da aku jwb mende same...mintak2 esok ade cerita berita paper yg patot..tapi takpe..sekurang2 nye aku da sedia da..duit gaji 500 aku tak usik lagik nih..sian lak kat mak,da byk abis duit beli barang2 ada nk pegi uitm arau..mak, kalo pasal anak dara die mmg aa berabis..huhuh nk wat camne anak sorang...nasib baek ko reti masak sumer..kalo tak reti mmg aku babap2kan..adik aku nih...huh camne aa ko nak pegi dok sane...nasib baek ko budak bainun..serius..klo ko skolah parit,mmg aku tak kasik pegi..ermm..sekurang2nye life bainun leh aja die cara nk idop..:) duit 500..tpakse tak beli anset lagik,pc aku lagik,kasut lagik..huh...

semoga esok mencapai keindahan hari aku....

sadaqAllahulazim...


0 comments: