Friday, June 23, 2006

hanyaakudiriakudan..

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasihani...

waaa...ari ni sangat penat...aku tatau apsal..rase letih jek macam keje lak..ari keje pon aku tak penat cam ari ni...bdn sengal2 sape2 nk urut leh tepon aku...urut blakang aku huhuhu...

khamis..da kamis da ari nih...23 jun 2006...surat rayuan da siap cuma nak kene faks jek...mane le kedai nk gi faks esok...tadi tepon deq,die da dapat netwek...matley da dapat,ramai gak da dapat..yg letak first choice KUTKM da dapat surat/borang nk balik U 2 julai 2006...aku?agak2 kalo tadapat nnti kene cari keje aa...telekom,tmnet sumer2 tuh...mak pon ade cakap,ade kawan kat sane leh suh tolong2 hehehe...tp aku kalo keje,mmg kompen tak samung stadi..kalo aku takat diploma jek kelulusan...

pagi2 on YM,mimi buzz..gtau kat fster die ade gamba baru...gamba berdua...aku mmg da lame tak tgk fster die,bace testi2 die,tgk gamba2 die..sbb..ermm..aaa...sgt sedih...dan tadi,aku bukak tgk fster die...sgt sebak..ermm...

pastu aku stat wat surat rayuan...karang2 ayat mmg tak igt...mintak niza punye surat..gile kene rayu2 huhuh...aku igt nk gi melake tapi niza ckp die faks jek,prof pn suh faks..terbantut hasrat nk gi melake..

ekceli malam semalam..malam tadi aa...malam kamis..aku bermimpi..reunion..jumpe budak2 bainun versi lower form..budak2 form 1,2,3..pastu budak2 sabah...sepilok,rohai,steng..huhuhu gile tul..sangat seronok zaman sekolah..hanyaakudiriakudan...sheilaOn7..blok D,dewan makan...shopping malam2...huhuhuhu sekolah asrama adalah kenangan terindah...ermm..jom gi lumut..lepak2..nnti kalo tibe2 rase nak pegi,kalo da smpai parit,tepon aa...sy ade utk awak ekk..

tadi padi msg aku...die ckp bile2 mase jek die akan amik aku..die nk gi manjung..bapak intan masok wad...kesian plak aku..slame nih die slalu ikot aku jek kuar ngan mimi..lagipon bkan aku tak kenal intan..walaupon kdg2 budak2 2 org nih tak berape btol sangat, tp diorang mmg masyuk...dua2 sgt pentingkan kecintaan..stakat nih masih saling memahami..percaya..dan masa depan...kawen...jgn pasni,kawen2,pastu tgh2 malam balek umah aku...sebab bergado laki bini...hahahaha...




doakan bapak intan dalam kesihatan yang tidak terlalu terok..semoga dilindungi Allah SWT...semoga cepat semboh...padi kalo pegi umah intan tak penah tak berpeloh...hahahah aku jek rilek..lyn pacik basirudin sembang...

sadaqAllahulAzim...

0 comments: