Monday, June 05, 2006

mari memasang khemah...

assalamualaikum...

seminggu lebey..hahahah penat oo00oo00oo tdo awal..cuti sekolah nih ramai kawen,byk aa keje...alhamdulillah ade aa skit pendapatan utk aku menuju ke arah pembukaan universiti..hahaha doakan aku mendapat kelulusan pehak atasan ehh..sbb aku rase pointer aku tak berape nk point sgt...huhuhuh

kepenatan..keletihan..pemasangan khemah..

sebenarnye aku rindu aa kat kalian sumer..terutama tu23 hahahahha...matley,ise,pejo,amzerok..tambah2 skit ngan intipati mamu,apit,adie...aaa..aaa...korang..korang maseh dalam ingatan...zakiamanis..slalu beno kehilangan bulan hahahaha...

aku mmg nak menulis..menambah sedikit dalam apa yg tertulis dalam idop aku dalam sminggu nih..macam2 yg aku jumpe..org2 kate keje pasang khemah,kerja ngan org ramai,kerja dalam suasana kenduri2 nih byk yg akan kite lihat,dengar dan rasai..ade pelbagai citer..ade pelbagai kenalan terbina..sikit sebanyak dapat kurangkan rase malu aku bile nk bergaul..ekceli aku still ade rase tuh..rase malu...tah..mungkin...biarkan je aa...ade pakcik tu cakap,kerje cam nih,pasang2 khemah..berurusan dengan org2 kduri nih,tak memeningkan bbanding dok opis,tapi penat...sgt penat..ade yg cakap larat ke ko angkat tiang2 tuh..tapi,sebenarnye...korang akan puas ati kalo korang dapat tegakkan 5 bijik khemah hahahahha...dan lebih puas ati kalo 5 bijik dibukak...pehhh paling puas kalo tgk dalam buku,ade 4 bijik khemah kene bukak,pastu 5 bijik kene pasang pada ari yg same...gagagagagagaga....

sekurang2 nye aku da mengire2 ade 200 dah wang terkumpul...huhuhu puas gak..tadik tgk2 anset,tgk2 baju,tgk2 brg2 skit kat yikfoong...aku menekad utk menggandakan wang terkumpul kepade 500..huhuhu ade ke can nye...pastu amik 50,kite lyn judi kat yikfoong hahahahhaha...babih niat cam sial...:P

hari nih...ade sedikit utk kalian..

deqq...rindu kat ko...cepat aa topap...
matley..arems msg aku da tak reti2 nk balas...
amzerok...kalo berani lawan perot bukak sem nih..hahahha
mamat...topi hg kat matley...
adik matley...selamat cuti sekolah...
adik deqq...selamat dok umah...dgr ckp kakak
k3 eppa...cekgu...cekgu
k3 nadia...selamat bekerje...
k3 along...a.b.g...takot aku nk kaco...
angah...selamat psm...
pika...selamat mengurat tenden
penyu...selamat berLI..
zack...hoben kelate hoben
ise...pileh jgn tak pileh...hahahaha
pejo...asenel kalah...igt beli rosiki bleh mng...

dan yg lain2...selamat bercuti...daa

0 comments: