Thursday, June 22, 2006

rabu..

bismillah hirrahman nirrahim..

semalam da cuti,tadek keje,aku watpe ekk..lupe aa..oo00oo00oo smlm selase mak gastrik,saket2 perot...gi anta mak klinik kat batu gajah..pastu ptg,tak smpat tdo,abah ajak gi seri iskandar,anta die gi amik barang..mmg camtu cerita aku..sbb tu terkadang macam susah nk kuar gi mane2..mak ngan abah,msti ade tetibe jek mintak tlg anta mane2..huhu tapi itu ok bagi aku,cuma terkadang utk org laen,diorg akan cakap aku anak mak,asik ngan mak,abah,blablabla...aku paham diorang...normal..mmg perangai aku gini...

rabu, keje balek..paktam tepon smalam,aku mamai2..ari nih wat keje,pasang 6 bijik kemah kat INTIM,kat ampang..huhuh dulu kalo sebot 6 kemah mesti terkejot aku,tapi skang da normal da hahahah...yg penting tadek ape2 aral2 melintang macam boss tadek ke,nak ubah2 kedudukan kemah ke..kalo tak keje jadik lmbt,jadik penat..tapi tadi aku terluka..jari tersepit papan..pedih sehh..darah2 jari aku...pastu pasang sebijik kemah kecik kat rapat setia..kenduri ape tah sebijik jek pasang..:P

malam..tadi mak ajak gi ipoh,carik barang utk cekgu sekolah die yg nak abis ngajar..cekgu sementara..naseb baek aku tak gi ngajar situ..kalo tak ape pon tadapat hahahaha...:P nak carik anset aa..tp nak kene kumpol duit lagik nih..500 tak tecapai lagik nih..huhuhu..

aaa...ermm...awak...yg ari isnin tuh,yg msg awak tuh...yg saya paham,awak konfius sejak ari sabtu...eh?betolkan if im wrong ok..selalu sgt terfikir...ermm..aa...miss u dear..:)

0 comments: