Saturday, September 02, 2006

1 september 2006

assalamualaikum...

cuti merdeka,bermula dengan buruk...ari isnin ari tu aku leh lupe ade midterm huhu..nih ar nasib kalo kelas sorang2 tadek kawan..sorang je amik subjek tuh,teros lupe..nasib baek ari rabu leh wat balik midterm...

hurmm..

SAMSONS
Bukan diriku

Setelah kupahami
aku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu
Tak dapat kusangsikankini
Ternyata dirinyalah yang mengerti kamu
Bukanlah diriku ..

Kini maafkanlah aku
Bila aku menjadi bisu kepada dirimu
Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas 'tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku..

Chorus :
Walau ku masih mencintaimu
Ku harus meninggalkanmu
Ku harus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Ku harus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku
Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang ramah menyentuhmu
Bukanlah diriku..

lagu nih cam best utk telinge aku dalam minggu nih..dapat mengerti maksud dier...lirik..huhu..hanya hatiku terbatas..untuk memahami dan mengerti dengan lebih baik..terpaksa lepaskan pergi..memahami..mengerti...terlewatkah tersedar?atau sengaja mencari waktu menyalahkan?

ptptn

full beb!!rm3500 dan aku tatau nk wat pe..hurmm byk tuh..melake kedah bleh jek pegi..siap sewa otel lagik aku rase cukup..yuran 1500,belen 2000...huh..utk 3 bulan?pehh..aku?hurmm...lanje adik,die ade bf, gi pau bf ko dik..huhuhuhu..pika..aku takleh usik korang da skang...nanti ngan aku2 kene angin..mio matley dua2 kawan aku..kite pon penah sesame kan praktikal..tapi skang...sumer da laen ekk..

webkl

cinta...masalah cinta...metropolitan..:P
ada apa dengan cinta?cinta bukan utk kapel..bukan sekadar pasangan.ia utk waktu akan datang..bile kite sedar siapa yg kita cinta..dan bila sedar kenapa mengapa dan semua sebab..bukan sumer orang akan jadik seperti romeo yg anda harapkan..dan takkan ada juliet yg anda impikan....terkadang cara berlainan dan berbeza dengan kemahuan..tapi akhirnye, kerana ingin kite tahu sayang,cnta dan seluruh jiwanya utk kita..
bagaimana nak tahu org tu syg kat kite?hurmm...die akan wat ape saje utk mmpertahankan,takpernah putus asa utk mmpertahankan dan selalu melakukan sesuatu utk masa depan..

tak sumer dapat memahami,aku..mengerti,aku..tapi yg dapat mengerti,memahami,takkan dapat aku miliki?

pride

takuya kimura..huhuh halu satanaka(kalo aku tak silap)..rilek jek 2 ari aku abis..huhuh pasnih acara menonton stairway to heaven..tangga2 ke syurga..dapatkah aku temu?atau sekadar cerita?

pride..dapatkah aku seorang wanita sprti itu..yg sanggup menunggu?masih adakah?dan walaupun yg dinanti kembali,awek tu memilih utk bersama org yg disayangi..well it just a drama..realiti?

huh..dan aku akan teros menjadi penuntun kamu..utk tersenyum..

cinta?kekasih?mngkin bukan dalam masa 2 3 tahun nih...ape yg aku tunggu?mmg aku da tade perasaan..takot?sedih?gembira?hilang..

mbmb

usya kapel2 dating..sorang2..perasaan?tah?memahami..menyintai..setia..dan aku teros tak berubah..
dan 1hb..berlalu pergi...

salam...

0 comments: