Wednesday, September 06, 2006

chapter iii - 6 sept 2006

assalamualaikum..

hurm..tak tdo lagik nih...layan cite jepon pehh padah ar...:P director baru buat skit..pastu gi amik dato balik,smpai skang tatido..da kul 9 dah..ujan...sejok...kantok arr...

ari nih first time chat ngan kak som..lame gile chat..dari topik mkn,cite antu,smpai ar bab cinta..smer tercerita...maklom ar masing2 busan wat keje...aku busan ngan keje2 aku,die busan ngan psm...hahaha...

bila kak som cerita2 sumer,baru aku tau camne ppuan2 memahami istilah perkapelan,pecintaan blablabla...isau kak som,umo da banyak,steady bf tadek lagik...ppuan nih laen skit..da byk umo nanti mule ar parents tertanye2..huhu tapi dalam mencari bf tu,susah ehh..bile die citer,ade 2 3 org die minat,tapi kawan2 baik tak ske..kawan2 baek,serumah,sekelas tak ske boy yg die minat,die pon ikot..hurmm mmg ppuan camtuh eh..susah sehh kalo gitu..sempat aku bgitau,org2 sekeliling,mereka mmg memandang org yg mereka suke,utk dikapelkan dengan kite...diorang cuma tau memasangkan,tapi hati kite?susah kak som...better kak som buat tatau jek,layaann jek ckp2 diorag tuh,tapi make sure ko pilih yg betul2 ko cinta,sayang...apa itu cinta?hurmm..cinta bkn skadar utk nama kapel..dan kapel bukan jaminan kau mengerti tentang cinta..2 types..luv becoz u need, atau need bcoz u lov...which one is prefer?

nk balik tanak...nak balik tanak...padi yg sengal telah pon membeli tiket utk aku balek ke melake...sengal tul,aku suh tgk2 tiket,ko beli skalik sape suh...kan da tpakse balek...hurmm ok gak tuh balek..leh gak layan AE06...cuma...ape alasan nk gitau mak aku yg aku nk balek nih...ari tuh beria tanak balik sbb byk keje,skang?adehhh...

hurmm...da hari rabu..khamis,jumaat,sabtu,ahad habis ar cuti...bukan tanak balik ipoh...cuma..aku takot tadapat keluar ngan korang..bile aku kuar ngan dak ni,ko terase..aku kuar ngan ko,yg nih terase..org yg aku nk jumpe,tanak kuar...macam2..dan better aku teros berada kat melake..daripade aku terperok kat bandaraya yg penoh kenangan terindah tuh...parade,jj,ape lagik aku nk pegi...situ je arr...taman rekreasi?hurmmm..hujan..shuld i?bende2 tu mmg takkan terbuang dari otak aku..malah stiap hari semakin menebal dalam jiwa...

how do u hold on to sum1 u've never met?

simpan,tanamkan dalam hati...insyaAllah...dependence bukan nye hanya bermaksud bergantung seluruh hidup...tapi tempat dalam meluahkan rasa terpendam,dan kebahagian yg dirasai dalam jiwa bila bersama seseorang...

adios

salam.


0 comments: