Saturday, October 28, 2006

sabtu - 28oktober2006

assalamualaikum....

webkl..webkl...da lame takmasok...cuti raye ar...pasnih cuti nk exam plak...hurmm...tetiba aku teringat cerita ttg seorang awek..lisa..bila die bercerita ttg masalah nye, dan kisah cintanya yang sangat menarik perhatian aku...lisa seorang awek yg sangat menarik minat ramai orang..dan bukan seorang dua yg cuba mendapatkan cinta nya..ramai yg beratur menunggu giliran..yang sangat aku tertarik adalah bila dia menolak lamaran balaks2 yg cuba mendampinginye dgn berkata " my heart belongs to sum1'..dan bila aku dengar cerita lisa, aku terfkir...itu cerita aku gak...hurm....bukan aku sorg yg ade mslh problem gini..ade gak org laen ek...aku tahu,aku mmg takkan dapat memiliki,tapi aku tetap mahukan nye..she's my other half..she's my heart..

i miss u...much...

raye..raye...masihkan suasana raye atau korang da masok suasane exam?hahaha..hurmm...ape yg korang akan fikir bile sebut exam?mase depan...3 tahun akan datang...aku baru grad degree...camne ekk...3 tahun...langkah aku..utk 3 tahun..tentang hidup..tentang cinta..cinta...3 tahun lagik..ape akan jadi?aku..tanak hanye berserah..menunggu takdir..walaupon takdir takkan dapat di lawan, tapi aku bukan penunggu takdir...menurut saje arus waktu..singgah di mana2 yang tak mengikut kehendak aku...

aku cuma ingin mendapatkan dunia aku..sebelom ia pergi teros tak kembali..dunia aku...

justmemyselfand???

tell me pls...im scared now..kehilangan awak...sekali lagi...

.....

....

4.00 am

skarang..bila awak lebih memahami ttg apa yg sy buat dulu...bila awak telah mengerti ape yg pernah sy laukan dulu...hurmm..sy mmg takkan cakap ape yg sy akan buat...tp sy tahu kenapa dan apa yg sy buat..tapi..bila sekarang..sy ingin selalu bersama awak...ingin merasai diri awak...ingin mendapatkan awak..sangat mahukan awak..bukan utk hari ni je..for my entire life...utk seluruh hidup sy...

sy tahu..tapi sy tetap sayangkan awak..sy tetap cintakan awak..selamanya..

-end-

0 comments: