Sunday, November 05, 2006

05112006

selamat ahad

wahhh...penat maen futsal..walopun ari ni tak mcm selalu,ari ni prestasi merudum..byk kuih raye kot..lagipon x mkn mlm..malas lak rasenye..da lame tak maen futsal,gerak pon da slow-mo hahaha...

hurmm..sori wak..org on ym tapi org kuar...org gi umah ana raye ari tuh..die ajak..org pegi ar..adi tadek sbb lik kampong so org gi sorg2..lagipon dekat je and nak takot ape..beraye...nk gi umah awak,awak tak ajak,tak alu2kan..nk wat camne..hurmm..tapi takpe..org paham situasi awak..keadaan awak..takpe..:)

malam nih sejuk...tadi dok bawah kipas,dada aku sakit,cam sesak napas...semput..kecik2 dulu ade gak penat2 nih..beso2 masok sekolah da ilang skit..skang cam takleh sejuk je dada aku..sesak sempit dada...

stadi..baru stat bace skit2 tgk2 skit matematik..hahahah hapal rumus ar aku minggu nih...stat mggu depan kot mule ar terok2 kene stadi mate...ampes tul carry mark ciput jek...arapkan lulus jek..same ar database..sengal ar...bukan salah ak nk gado ngan die..die kondem terok2 sistem aku sape suh hahaha..kondem database sudah..ngan sistem aku skali di hentam nye..da ar perangai pon cam siot jek...sumer org tau ko siot tau..sumer pompuan tak ske..yg ske tu mesti stok2 bosia mane2 tah yg sanggup layan muke buruk ko tuh...ampeh tul...jage ar...ko usik aku lagi skali mmg aku saun direct jek..duli hape aku ko nk kasik aku fail pon...huh marah nih..marah betol nih..:P

esok..ahad..waktu utk tido dan berehat..tapi...hurmm...ok kot..

awak...

selamat hari ahad..

semoga dapat jumpe awak...

wassalam..


0 comments: