Tuesday, January 16, 2007

ni la bangunan taj mahal melake..huhuhu di waktu malam..camni ar penuh lampu...tu ade kapel tgh dating2 hahahah...musti diorang igt aku org pejabat agame...bawak kamera kat taman gini malam2...hahaha..

baru lepas siap keje...semangat sehh wat data struct..camni ar idup student..samung stadi..blaja...blom keje..kalo da keje takleh stay up camni..kene tdo awal...tapi tak sumer keje gitu..hahaha..

www.webkl.net
ade orang cakap,insan2 da ade keje nih,kdg2 cam 'ek' skit..mentang da keje,dpt gaji,jadi orang lebih baek,kalo bsembang hal student diorang cam tak layan sangat...blablabla..cam kite ni mepek plak..huhu keje salah,blaja salah,ape yg betoi nye..

betoi ckp ewann..yg penting skang nih,best of the man wins..mase depan tuh...diorang pilih dato'2 encik2 org2 ade name ngan rete nih sbb mase depan..mase depan kite,bermula dengan ape yg kite buat skang,ape yg kite cakapkan,bualkan,bincangkan seharian,dan ape yg berlaku pada diri kite...dahh aku pon penin...

today

ari ni selesema...terok sehh..aku tdo petang tadik..malas nk gi kelas kul 2..sok kelas kul 8..kene pegi nih..KJ aku jadik cikgu,takkan tak masok..kang die carik..hahaha dah la budak2 dE senang cam....kenal je diorang...abis sumer lekcerer kenal aku da skang..lekcerer data struct da tau name,animasi pon da kenal aku...encik hafiz?lagik ar...

kelas smpai petang..nk turun trainin ke tanak?mggu nih ade game..lawan fkekk ke ekk...tak igt la...da lame tak jadik keeper..last sekali sem 1,diploma...7-sebelah...tu penat sbb defend sumer tak turun bawah,aku sorang2 depan gol...aram...hahaa...camne ekk..but bola da ade..suar bola da belik..nk turun ke tanak...selesema nih memenatkan...sbb berair je idung aku..nih baju da tebal2 nih....hahahah...

hidup

hidup..hurmm...:P

0 comments: