Sunday, May 13, 2007

aku dengar lagu ni sekali jek..dalam keta mase nk gi ipoh semalam..dan aku rase sangat..aa..aa...hurm...

Jangan dekat atau jangan datang kepadaku lagi
Aku semakin tersiksa karena tak memilikimu
Kucoba jalani hari dengan pengganti dirimu
Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…

Tapi hatiku selalu berpihak lagi padamu

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia

Mengapa semua ini terjadi kepadaku

Tuhan maafkan diri ini
Yang tak pernah bisa menjauh dari angan tentangnya
Namun apalah daya ini
Bila ternyata sesungguhnya aku terlalu cinta dia…

Aku terlalu cinta dia…

terlalu cinta by rossa

sejak bile mule minat rossa tah...aku bukan untukmu pon ok gak..dengan vc die pon cantek..cincin jatuh, pehhh..mase intebiu rossa, rossa cakap cincin tu cincin die betol2 pastu die tak expect cincin tu akan dilepaskan..teros die sedih..uhuhuhuh...

akademifantasia??

layankan..aku lik umah, kalo tak mak, adik aku pasang..aku pon layan..and satu jek aku nmpak..shawal and mila..tapi sbb shawal kuar malam tadi maka aku secara berani letak mila menang..huhuu pastu astro dah kasi pompuan mng teros die tamatkan rancangan..aku rase ar...ade org cakap mmg diorang kasi lagu best2 kat dak mila nih..cam af4 tuh, ape name pompuan tu ilang dah pon...tenggelam..and aku bukan fanatik af, tapi sbb tiap2 forum ade cite pasal af, maka terpaksa ar aku kene amik tau..kalo tak aku nk bagi pendapat pon tak leh ar sangat...huhuhu mila pon sbb die sangat kecik dan sangat cute, tmbh2 sbb mate die kot..tah ar..aku igt pompuan2 aku vote shawal tapi apsal yg aswad tu plak ek...cakap pasal aswad, die sebijik cam mawi...cuma die org penang and membawa name penang bersama2 ngan mila, sbb tu die tak diperkatakan sangat..tak tau menari, tangan keras, cuma vokal sangat lantang,clear etc...wahh..gilo aku komen pasal af nih..takpenah aku menulis pasal af..hahahaha layankan..

semalam gi ipoh..gi GM..bawak mak ngan Ada gi cari tudung..itu adalah alasan jek...cari tudung..balik2 kuar GM aku tgk beg plastik pehh..hahahaha aku kat gm cam bese ar tgk anset..sE walkman series ade kuar yg baru beb..slim jek..hangin satu badan..sangat slim n ringan..tapi seribu lebih...mane nk cekau duit beb...hahahah

aku stop sini dulu..tgk ar kalo rajin aku samung..kalo jupe arr mane nk cnnect intenet..if not mmg terbungkau aku nyer blog..

tapi aku takkan biar blog aku mati..hahaha..hampir setahun lebih, since aku kehilangan hidup, aku menulis utk aku..well aku try harder utk berhidup..tengok ar insyaAllah..:)

-end-





0 comments: