Wednesday, May 02, 2007

bengkel ii

persembahan bengkel ii mmg best..dengan cik bad n puan lin, sangat sempai dan menghasilkan 3.3 pointer utk aku sem nih...satu b+ suda kompem...mintak2 dpt tmbh satu lagi utk kaver subjek IT aku yg terok..sangat terok..

penulisan php skrip dan mysql sgt memenatkan..nasib ade mamat utk tolong tacap2 skit..tu pon sian kat die sbb ta tdo mlm tu tlg aku..aku pon tanak suh die wat byk2 sian gak...mase present aku rase sumer aku citer n baru aku paham apasal kite kene jupe penyelia..utk kaver2 kalo ade function2 or bende yg tak pakai..hahaha puan lin baek gak ek dalam garang2...nasib baik ko dah jadik puan...:p

cuma bila di akhir present, puan mintak cd utk pojek aku nih...katenye nk diguna pakai sbagai web rasmi alumni ftmk..aku tatau ar...sonok pon ade..maklom ar hasil kerja aku jadi perhatian skit2..n aku jugak rase tak sonok sbb aku tau hasil web aku tak sesempurna web2 lain yg tlah lama wujud...lagipon web aku tak cukup frenly aku rase..susah sbb aku tak reti nk gune template, tak reti nk pakai include, jadik aku buat blasah jek..dan ape yg aku hasilkan bukan yg terbaik tapi terselamat..sbb tu aku cam tak best bile die kate die nk uplod kat server sumer...tak cukup security, tak cukup authentication pon...


0 comments: