Sunday, May 13, 2007

secara tak rasmi

setelah melakukan sedikit godam dalam sistem maklumat pelajar, inilah result sem 2 tahun ??...aku tatau nk tulis tahun baper arr...

sem 2..

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN

No. Matrik Nama Pelajar
No. KP Fakulti
Kod Kursus Kursus
Sesi (Sekarang) Tahun/Semester Pengajian (Sekarang)
Alamat Tetap NO 28 JALAN SIPUTEH,, 32800 PARIT, PERAK, 32800 PARIT PERAK
Kod Penganjur Penasihat Akademik

Keputusan Peperiksaan Untuk Sesi
Kod M/P Matapelajaran GR MN KR JMN ST

BACL3412 - KEMAHIRAN KOMUNIKASI TEKNOKRAT B- 2.7 2 5.40 -
BITM2123 - TEKNOLOGI AUDIO DAN VIDEO DIGITAL B- 2.7 3 8.10 -
BITM2213 - ANIMASI KOMPUTER B- 2.7 3 8.10 -
BITP1123 - STRUKTUR DATA DAN ALGORITMA C 2 3 6.00 -
BITS2513 - TEKNOLOGI INTERNET D 1 3 3.00 -
BITU3923 - BENGKEL II B+ 3.3 3 9.90 -

Panduan
GR : Gred KD : Kredit Dapat
MN : Mata Nilai KP : Kredit Pindah
KR : Kredit KK : Kredit Kira
JMN : Jumlah Mata Nilai PK : Peperiksaan Khas
ST : Status UM : Ulang Matapelajaran
TD : Tarik Diri UG : Ulang Gred


walaupon secara tak rasmi, tapi sangat seronok tgk aku punye IT dapat D..hahahahah sbb aku da cakap awal2 IT aku mmg kantoi...carry mark 30/70...nampak sangat aku terer jawab final...hahaha sah2 aku dapat paling minimum 10/30...kan??tah2 aku dapat separuh..pehh..thanks Zurina Saaya.huhuhuhuhh

so secara total aku kire cgpa aku, campo sem lepas yg agak mendukacitakan, sem nih kire rajin gak ar aku...hahahaha

2.28..ok kan?and short sem aku amik subjek mate, 3 kredit hours semoga dapat paling tidak aku taget A-...and agar nampak berbaloi segala ape yg aku korbankan...korban??hurm...


0 comments: