Saturday, September 22, 2007

22 september 2007

assalamualaikum..

huhu...22 september..ramadhan 10 1428H..seploh ari poser..n terase gak ar raye tuh..sbb dari awal pose dak2 nih da psg lagu raye..cam siot ar..

semalam aku eksiden...well jatuh moto ekceli..balik dari kelas, dlm kul 5 camtu..aku nek moto ngan muiz..smpai trafik light depan ipk, lampu merah..aku slowkan moto,lepas minyak and aku nk freekan gear...ketak ketak ketak...aku igt da free dah gear moto, rupe2 nye ade satu lagik...[penah korang try, moto tgh bjalan, tibe2 tukar gear satu, melompat beb moto korang...]...and aku langgar harrier..[well, it wasnt the car, just tayar jek]...dada aku terhentak kat kepala moto...saket beb..dah ar selsema, terhentak kat moto, aku jatuh teros talkeh bnafas...amik mase 15 saat gak aku nk bgn..abis moto aku..iskk...iskk...nasib bek muiz tadekpe..kalo ar ade kete ke lori ke dr blkg, kire selamat ar aku dah smalam...

sakit lgi ar dada..blah kiri bdn aku agak sakit sbb jatuh ke kiri...hempap moto lagik kaki aku...lebam gak arr...iskk..

itu semalam..takkan ar nk manje sgt kan..jatuh, bangun sendiri teroskan berjalan..:)

td gi men futsal..lame sehh tak men bola...hahahah gilo a tak pueh..aku tak skor lak ari nih..aram tul...

"Hey There Delilah"
by Plain White T's

Hey there Delilah
What's it like in New York City?
I'm a thousand miles away
But girl tonight you look so pretty
Yes you do
Times Square can't shine as bright as you
I swear it's true

Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice it's my disguise
I'm by your side

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me

Hey there Delilah
I know times are getting hard
But just believe me girl
Someday I'll pay the bills with this guitar
We'll have it good
We'll have the life we knew we would
My word is good

Hey there Delilah
I've got so much left to say
If every simple song I wrote to you
Would take your breath away
I'd write it all
Even more in love with me you'd fall
We'd have it all

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me

A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way
Our friends would all make fun of us
and we'll just laugh along because we know
That none of them have felt this way
Delilah I can promise you
That by the time we get through
The world will never ever be the same
And you're to blame

Hey there Delilah
You be good and don't you miss me
Two more years and you'll be done with school
And I'll be making history like I do
You'll know it's all because of you
We can do whatever we want to
Hey there Delilah here's to you
This ones for you

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me.

ini lagu aku mggu nih..huhuhu

Plain White T's is a pop-punk/pop rock band from Villa Park, Illinois, that has released four full-length albums:
Come on Over (2001)
Stop (2002 Fearless Records)
All That We Needed (2005 Fearless Records)
Every Second Counts (2006 Hollywood Records/Fearless Records).

Currently on a summer tour, they are best known for their song "Hey There Delilah", which hit #1 on the Billboard Hot 100 the week of July 28, 2007. In 2007, the band appeared in S01E03 of ABC Family's Greek performing the songs "Our Time Now" and "Hey There Delilah".

pun rock sgt best..aku rase telinge aku sgt layan dg lagu2 punk rock..indie pop, indie rock and others..

lagu ni utk awek die..awek die gi blaja kat nY..and die berharap lagik 2 tahun pas abis blaja sumer akan kembali jadik macam biase..and berharap awek die akan menunggu..sampai mase itu datang..hurrmm teringat lagu so7, bertahan di sana...

bertahan di sana

dinda apa kabar kau di sana?
lelahkah menungguku berkelana?
lelahkah menungguku kau di sana?

sayang aku kan segera pulang
tunggu aku dengan senyuman itu
tunggu aku dengan senyummu itu

bila waktu itu telah tiba
coba kenakanlah mahkota itu
coba kenakanlah mahkota itu
masih banyak yg harus kucari
tuk bahagiakan hidupmu nanti

bisa bertahankah kau di sana?
bisa bertahankah sayang?
coba bertahanlah kau di sana
coba bertahanlah sayang

[instrument]

bisa bertahankah kau di sana?
bisa bertahankah sayang?
coba bertahanlah, bertahanlah kau di sana
coba bertahanlah sayang

cuma lagu nih, die yg pergi berkelana ke tempat laen, cari kehidupan utk membina kehidupan esok bsama org tercinta..

susah nk dpt org yg bertahan..ntah..ade contoh cam en. Haziq..bile bini die skang tu tunggu die abis blaja kat aussie..hurmm..

salam...

0 comments: