Sunday, September 16, 2007

pose ohh pose...

assalamualaikum...

wat else kalo bercakap ttg pose..huhuhuhu saahhhhooorrrrr...makan soq...berbuke...bazar ramadan...tarawih...mercun...lampu liplap...hehehehe

aku memulakan pose di rumah taun nih...sgt best walopun aku sorg jek yg len2 x balek..well at least aku pose gak ngan mak abah kan?itu mmg niat aku sejak syaaban lagik..berpose first kat umah..btw aku lupe...melake,johor and kedah je yg cuti 1st ramadan..aku igt yop wan n ada cuti gak..iskk sorang ar aku kat umah...

aku lik umah sejak rabu petang..dari melake kul 2 smpai kl kul 4 pastu nek bas kul 6 lik ipoh..smpai2 kul 9 mlm..walopun aku terlepas tarawih malam first(sejak aku tau tarawih 1st itu sangat berkelebihan) huhuhu tp terpakse gak ar..sbb aku target mmg nk sahur kat umah..so aku amik risiko..n at least smpai skang, ahad kul 3.30 pg, aku rase berbaloi gak aku cuti lik parit nih...

sahur kul 5..
bgn..
pastu tdo lik..
kul 10 bgn..
mandi2..
lepak dpn tv...
tertido..
tghari mak abah balek..
pastu aku tertdo balek..
ptg mak ajak gi bazar ramadan..
pastu berbuke..
pastu tarawih kat mesjid, abh gi surau dpn jek..
smbg2..
kul 11 lik umah..
dok dpn tv..
carik2 kuih utk di kunyah..
tertdo dpn tv huhuhuhuh...

rutin harian aku tuh..n esok lik melake..bas kul 10.45 malam..silap bli arr..smpai2 dah sahur..pastu kelas kul 9 n 11..aku rase pas kelas kul 11 kompem aku tdo smpai malam..penah sehh aku tdo2 bgn kul 9...baru berbuke huhuhhuhu..gilo..

hidup

ramadan..permulaan baru utk puasa..n mybe kehidupan..sapa tau entah esok luse akan terjadi sesuatu utk aku..atau paling tidak, syawal nanti,apakah akan terjalin sesuatu antara kamu...

semue bende tertulis..semoga esok di bekalkan segala kekuatan..mencari sesuatu yg tertinggal..

salam..


0 comments: