Friday, March 21, 2008

jumaat 21 mac 2008

salam..

well..addicted to blogging eh rye..:P

ari ni camne tah aku leh bgn awal..gi kelas kul 10..hahaha kalo tak, kompem cukop minggu nih aku ponteng abes sumer..:p masok lab kul 10, wat lab, wat case study, wat repot..aku berdua jek ngan ed..cam gilo dak2 nih..

my psm

tadi jupe en.Haziq aka penyelia psm yg dah 2 mggu asik bjalan ke sane sini miting sane miting sini pojek itu pojek ini (wat pojek kat umah x reti ke..kitorang nk anak sedare nih..hahahha) kitorang plak yg penin..ye ar smpai kitorang pon konfius, stakat mane dah progress aku, aku pon cam blur2..

jupe en.Haziq..smbg2..patot nye chapter 4 kene anta tp aku wat2 la tanye2 plak..mcm la die taknah terangkan 2 mggu lepas..jht giler aku..


ekceli die baru lik dr kl, ade pojek kat sane..and die baru pas eksiden..terok gak ar..


nih hah..die kate die lggr lori..aku pon "apsal tak lggr bas ekspress, lori balak, ketapi ke.."..:p senyum jek takleh nk gelak sbb bdn die saket2..korg tau kan efek kalo dada kene stereng secara mengejot, and die sgt kuros..so..cuma..belom ajal lagi..Allah suruh berhati2 untuk esok..and maybe pasni pojek2 die bjaye die dpt hasil lumayan, leh tuka keta beso..rezeki bertukar ganti..hidup cam roda..even pancit still leh ganti tiub baru rite?

btw, sini asek ujan..sgt busan sbb kalo ujan aku takleh nk kuar sbb aku tadek kete, takkan nk berbasah2 ngan moto..tidak sesekali ku teringin..kejap2 ujan pastu kejap2 terang..

ohh..hujan..

kan ku berikan semua
agarkau gembira sentiasa
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri

jangan disimpan tiada rahsia
katakan saja ku terima
engkau tetap pergi
pergi meninggalkan ku sendiri

waktu duka dulu kita lalui bersama
bahgia bagaikan malam ditemani bintang terang
hancur hati bila kau undurkan diri
meninggalkan aku meninggalkan ku sendiri

senyuman manis dibawa angin
ku tunggu dikau terasa dingin
engkau tetap pergi
pegi meninggalkan ku sendiri

well..sebagai insan yg bernama batu lompat vinn, aku semestinye menjadi batu lompatan..hahahahah..

ngantok..

tido dulu..mlm2 sambung..

anyway thanks again rye..sbb tlg translate soalan pagi2 kul 4 tadi..apsal tido lmbt weh..tido awal eh pasni cyg..:P

end..end kejap jek..ok..

end..





1 comments:

Blooming Sakura said...

Busy ngan PSM jer manjang ek...
Layan lagu Hujan la plak musim2 hujan begini...tp lirik yang kena bold tu mcm terkesan ckit di hati nih...wat ana rs guilty kat 'u know who'...
ttg translate tu,dont mention it la..xde mende pon.. ok, i'll try to sleep early k busyuk? :P