Wednesday, April 09, 2008

rabu


salam..

waduhss..

sangat penin oo00oo..bila aku sedang dlm proses pemulihan untuk mengembalikan semangat tentang PSM..

meh aku stori sket..

aku budak kos BITM.,bachelor in IT (Media Interactive)..
fyp@psm aku adalah tentang information visualization, slh satu bhn dlm subjek multimedia iaitu camne nk visualizekan content or search result.ade byk cara cam treemap, cth tree yg snang adalah pd windows explorer tuh, yg ade expand tuh..itu namenye tree method..
aku ditugaskan (tajok psm aku, sv aku yg kasik) utk wat tentang infovis nih..so aku pilih tajok, KL Rail Network.secara imaginasi kreatif nye aku membayangkan, bila kite nk pergi dari satu lokasi ke lokasi laen, bile tekan submit button, die akan kuar camnih..
tapi!!!..ade tapi!!!..bila mggu lepas bincang2 balek ngan lect, die ckp die bygkan laen!!!uhuhhuhuhu...

dengan waktu yg agak terhad skang nih (14hb nh nk present 80% doooo...) kitorang pon bincang ar detail2 skit..supaya, aku akan nampak ape yg die nak..supaye aku tak wat koding laen, die nk suh aku buat mende laen..

adehh..penat..penat...

tadi ym2 ngan padi..

"gua serabut nih bro"
"pehal?"
"intan msg2 aku ari tuh..ngadu2.."

pehh..intan pon satu hal..aku rase ar..intan tu bkn ape..nk exam kan..mule ar...lgipon padi nih satu lagik hal..ko da ckp dulu kan..ko pon pnh pesan ngan aku kan..alalalala..mmg ar pyh kalo asik jd tukang nasehat..aku penah gak dulu gini..ramai gak member2 aku tanye camtu camni awek tu awek nih skandal tu sumer2..tapi perjalanan aku yg sebaleknye selepas aku bjaya setelkan masalah2 laen tuh..tapi itu da lepas kan..

and tadi...champions league..menang gak liverpool...huhuhhu..walopun aku kipassusahmati manchester united sebenonye..tapi liverpool sgt kuat dlm era champion league..melepas aku nk tgk game nih sbb lpool mng 4-2, kompem2 best, fight giler..tp tak rase rugi sgt sbb aku siapkan chapter 4 and separuh chap 5..

ngantok..

nk tido..

daa..

0 comments: