Saturday, April 12, 2008

salam..

aku sangat ngantok..sangat penat..

stat dari ari rabu bila aku stat wat repot psm..cam nk gilo arhh..tido pon 2 3 jam..and smpai la tgahari td aku gi anta repot dlm kul 1 camtuh..penat giler..ngantok giler..bdn aku rase2nye da smpai tahap dimana memerlukan keadaan rehat yg lebih byk..n aku dpt bygkan..sabtu..aku akan tido..tido..if aku tak oline means aku maseh di atas katel..wakakakka

well..rye..gamba2 tuh..ekceli org tak rase cam nk expose kan gamba tuh..cuma it was only u yg rase2 nye singgah kat sini..so tak kisah ar bcoz it was you..:p

ok..aku nk stat off laptop..daa...

3 comments:

Ryehanna said...

Haha...sure sgt ke ana jer yg bc ur blog? kan ade link to ur blog from mine? eheheh... ana siap tls url blog ana kat fs lg...kwang2...

btw, selamat berehat la time balik Parit. Awak baru je blk berueh ni...ade exams, so lps abih exams le br blk pulak. huhu...

wish me luck!
salam.

p/s: xde nyer nk exposekan gambo2 tu... saje je...heee...

MM HaZiMiNN said...

hukhuk2..

ala rye..wat ar ape yg awk nk wat..:P

Ryehanna said...

heh....xdenyer la buat ape2 eh....