Tuesday, July 01, 2008

psm - end


salam..

akhirnya..tamat sudah riwayat psm aku..setelah menghempaspulaskan diri sendiri..menolak kesibukan demi mu psm..wakakakakka

mengong..

psm aku..

KUALA LUMPUR RAIL NETWORK INTEGRATION: INTERACTIVE WEB BASED SYSTEM USING TREEMAP INFORMATION VISUALIZATION REPRESENTATION ( KLRAIL MOBILE SYSTEM)

amik korang..tajok pjg giler..wat web jek..tp elemen multimedia yg aku kaji mende treemap tu la..kene wat web mobile..mmg aku tak pueh ati byk ar psm aku..antaranyer..

1.web mobile..kecik..tak puas nk design..
2.psm = repot lebih penting..mengong ker..
3.presentation..nih paling gua hangin..repot gua kene bantai..pojek gua tgk nye skit jek..mmg saje je cari bende2 yg gua tak reti, pastu tanye byk2..sah2 repot tu aku main belasah n tak paham..kalo aku paham repot aku, tadek la aku wat 80 muke surat je..sah2 aku leh elebret kasi pjg2 lagik..
4.haziq - aku tatau la..ntah..rata2 sumer studnt bwh die agak panas ngan dier..tak bekap pon bile kene ngan puan lin, malah makin tambah2..n kdg2 puan lin snyap, die plak bunyik...hurmm..

presentation psm aritu agak panas gak ar..sbb nyer kene present repot..mane la aku tau nk present camne..ntah..tp mmg gua rase psm nih medan menulis repot untk student, bukan medan utk hasilkan produk..depends pada ape yg korang dapat..ape yg korang rase..itu aku, ropi, jam rase..korang?

skit la tnjk psm aku yg tak berape nih..







result dier akan kuar bentuk gitu..well ekceli it supposed to be like this :

tapi koding js die aku tak berape paham..memeningkan aku..so aku wat keputusan drastik..gune table jerk..hahahaha..lgipo lecturer2 bukan tgk produk kan?diorang pentingkan repot kan?last2 anta la gi LI mane2 suh wat pojek repot je ek...

mengong..ohh bak kate syazni..bongek..

huhuhu

end :

0 comments: