Friday, January 09, 2009

oh broadband


aku agak kepanasan katanasan nih..brader opis gua jual modem die kat aku..e22 huawei tuh..tapi apsal kat umah aku gagal melayari internet dengan jaye nye?bile kuar signal umts die takleh men internet???apasal kuar lampu ijau baru bleh main??apasal lampu ijau tak kuar slalu????

iskk..sape2 ade explaination?brader nih ckp die pakai celcom yg 68 inggit tuh..tapi takkan la takleh pakai langsung internet??ke aku yg maseh bengong dengan arena broadband nih???coverage hsdpa mmg ar jauh sket tp takkan 3g takleh nk masyuk line..

iskk..

2 comments:

Ryehanna said...

mm..kat umah ana pon kalo just 3g, dia xleh online... kalo dpt hsdpa br leh...pakai celcom gak guna usb modem huawei...

online dr dlm bilik ke?
cube try online kat luar...dekat ngan tingkap kat ruang tamu [kalo dok umah padi]

mmg cmtu...
perkara biase la tu

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes