Tuesday, March 24, 2009

kawan melalui kawan ?

salam..

Remember When adalah salah satu aktiviti harian aku..bace blog ana..dan entri terbaru tentang kawan adalah satu cerita yang agak memberansangkan, penuh cerita dan aku rase macam nak tumbok padi and ana, awek die takkan pukol2 aku sbb aku lagik ganas..wahhaahhaha..actually im not really into this story tentang camne aku jumpe ana blablabla..cuma secara jujur die adalah antara insan yg aku rase boleh berdiskusi tentang apa saja..bercerita ttg hidop, bercerita ttg manusia, bercerita ttg dalam hati..and if korg pernah berkawan dengan die, hope so jgn putuskan tali itu sbb even die masih kantoi masak, masih main anak patong, masih cuba berdiet, dan masih errr...ok2..die mudah dirapati,korg takkan busan kecuali korg buat die busan..hahahhaha..

mcm yg ana cerita, kawan yg dikenal melalui kawan yg lain adalah istimewa tambah2 jika kite lebih rapat dengan kawan yg lain itu..aku?hurrmm...padi..ko leh dikire gitu ke?aku stat kenal mujai, pastu mujai satu dom ngan shemi, shemi baek ngan pidot and ko satu dom ngan pidot and last2 aku slalu lepak level atas...bleh ke?hahaha..

well..there is a girl..haida..aku kenal melalui doy..doy adalah aweks padi pada era 2003 sampai 2006 if tak salah..eh..2007..aku kenal mase aku kat melake, kat bunge raye..mm..starting with miskol2,msg2,tepon2 blablabla..and aku rase sekali kot aku gi kajang..jupe,lepak2 dgr cerita dan berjalan kat pekan indon tuh..minom2 kat futkot dan ini part aku ske sbb..aku ajak minom, and suh die order..die order aku ribena!huhu..sampai skang aku kalo tertengok ribena ade la jugak teringat2..err..aku rase cam tak ramai je tau citer nih...

fast forward...

ade sorg lagik budak..it was adik kpd roxi..aku kenal roxi ikot webkl, and secara otomatrik aku kenal adik die mase kitorg jupe kat ipoh..kitorang disini adalah aku,padi,akak,adik ngan kawan akak..heh..cam nk gile..ape name ko adik..serius..kenape aku leh lupe nih..iskk..dosa aku ar nih slalu pggl die itam ar black ar rentung,fair and lovely, sumer2..iskk..aku lupe..nnti aku igt aku updet..

ade jugak sesetengah kawan aku kenal melalui forum2..mase dulu, forum aku slalu join adalah rojak.org dan aku rase dah hilang..kat rojak aku kenal bo0t,ima,mush,unkel dll..tapi aku rase cam ade lebih byk cerita2 belakang tabir yg agak terok so lepas rojak.org bungkus, diorg bukak teruja.com kot..aku tak join..maybe sbb bo0t...sbb aku kenal rojakians pon memalui bo0t..huhu thanks bro..also ima, sbb ade la jugak aku agak rapat ngan ima, then pas die kawen aku agak malas nk msg or anything..isteri org beb..jgn main gile!penah gak jadi mod kat situ..kenal kak shai,boss dll..

2nd forum aku aktif adalah webkl.net..dan kebetolan kak shai adalah salah sorg org besar kat webkl.net time tu..and aku rase aku kenal virginhoney or kitorang pggl danie..time tu die ade kat uk, and ade satu fasa smpai kitorg agak rapat sembang2, and die penah beberapa kali call aku time tu..huhu danie, kalo ko tersinggah sini, maybe ko teringat time ko call aku, ko mamai2 hahahhahah....so kt ne ko skang kan danie..also aku kenal rakan sepengacau aku kat webkl, Kal-El or kaleel..heh..mane skang bro?

dan..sumer..

aku cuma mahu mengucapkan terima kasih sbb aku masih ada dlm list "untuk dihubungi jika perlu"...

5 comments:

semy said...

name ku tidak sepatah pon disebot...sedey.

ViNN said...

cess..

apakah kao paham beza antara kawan yg dikenal melalui kawan..

ko kawan kelas..lain..

deshh..deshhh..

Ryehanna said...

"korang takkan bosan unless korg buat dia bosan"

Yeay! tepat sekali!

btw, nasibak dah di'slash'kan fakta2 salah itu... hehehe

::hunax:: said...

huhu...
nama kita xde pn..
:(

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes