Wednesday, March 11, 2009

seminggu di INSTUN

salam..

mula dari 2 mac 2009 sampai 5 mac 2009, aku tlah berkampong di Institut Tanah dan Ukur Negara, INSTUN, tg malim, perak..even aku org perak tapi aku taknah sampai tg malim hahaha..aku,ayus ngan issey serta kitorang je bergerak pade pagi isnin memandangkan tg malim pon terjelepok kat sempadan selangor jek..

sampai2 jek, teros masok lab, sbb sesi briefing tgh berlangsung..kali nih, kitorang mengendalikan kursus photoshop, dimana peserta2 adalah terdiri dari pegawai2 dari pelbagai jabatan kerajaan..


inilah antara wajah2 yg bakal kitorang ajar..err..ayuss yg kasik penerangan kat depan..aku ngan issey dok blkg kaver2 mane yg patot..memandangkan ayus agak berwawasan dlm bidang photoshop, tapi tak bermakne kitorang tak reti..hahahahha walopun aku pon agak tergagap jugak mase nk tolong2 tuh..

so..ade jugak beberape aweks yg menjadi perhatian issey walopun die sudah berkawen dan mempunyai seorang anak, tetapi apakan daye..awek tudung pink dok depan tuh boleh tahan..agak meleleh jugak ar tgk..awek tudung kuning blkg tuh, aku sempat gak meramas mesra ngan die mase hari last, sbb tangan berpeloh2 nk pegang mouse..nak je aku tlg pggkan tangan die tapi disebabkan aku terpaksa membataskan pergaulan antara cekgu dan anak murid maka aku batalkan hasrat murni itu..ooh..awek baju biru tudung biru tuh agak sempoi, terutama ari last jugak ar sbb die wat super impose yg agak menghairahkan dan perbualan nye bersama akak yg dok sebelah die pon agak terbuka..hahahha..ade jugak akak2 SUK perak yg aku tolong2 tgk kat blkg tuh sempat aku tanye diorng, keje SUK best tak..ramai ke unit it..sumer2 macam aku teringin nk keje SUK..sorg lg awek S/U jupem kot issey ckp..kelam kabot sket..tgk org depan lukis cantek die da gelabah..tapi berkat sentuhan hati issey, berjaye juge die melakukan gambar2 yg cantek..ade cerita psl brader2 kat sini..brader2 kat sini aku rase rata2 agak pernah bermain ngan photoshop..so, tak byk, and diorg sng paham..

aweks2 yg keje kerajaan nih sng, kompem2 ade keje..sng sket kalo da kawen nanti ahaha..tak kawen pon, mase bcinte pon sng sket.ujung minggu ade je kat umah..leh kuar2 kan?hahhahaa..errrr..tapi..apsal aku lupe nk berduet ngan aweks2 neh..iskk..

2 comments:

Ryehanna said...

isy isy...

gatal benor bunyi entry kali ni..
kejap kejap tudung pink la, tudung biru la, tudung kelabu taik anjing la...

menyampah aku!

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes