Wednesday, April 01, 2009

tagg bye raihanna

aku nk cepat so aku terus kepade soalan..

1. Apakah nama blog anda sekarang dan mengapa anda memilih nama itu?

afterschool - apasal?sebab cerita selepas aku abes skolah..or class..or tadek kelas...or selain sekolah dan kelas..hah..skati ar nk pilih..

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

majinn.blogspot - err..majinn adalah name saintifik aku kat bainun..


3. Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

methodonateisme - ape2 yg aku rase nk tulis..


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

penah gak sbb byk entri2 lame cam menusuk kalbu..hahahah


5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada orang yang tag anda ini? (aku tkr sikit soalan. buat pening je soalan ori dia..)

raihana?ryiahanna?rihanna? - semua tentang mata..simbolik pada apa yg die lihat..die tulis kat blog dier..


6. Senaraikan 5 orang untuk diTAG:

5 org..

1.semy
2.balkis
3.sinderella

3 cukop kan?

3 comments:

Ryehana said...

tipu tipu..

dulu nama blog ko "Bintang2 dalam balang"!! aku ingt lagi.. huahuahua

ViNN said...

ah..tadek...

ye ke?

Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes