Wednesday, May 20, 2009

ape ko buat ketuat?

carnation footcare adalah salah satu jename corncaps yg terdapat di pasaran malaysia..setiap pek carnation footcare ini ade 6 orncaps plaster yg digunekan utk diletakkan di tengah2 bijik ketuat sama ade kat kaki korang, kepale ke, even kalo rajin korang letak la kat setiap bijik jerawat yg berada di muke korang..insyaAllah dengan berkat asid sylicylic, oil peanut dan vegetable triglyceride (apasal sumer name rumput2 neh..) nescaya ia akan memberi efek selain dari menggunakan pencuci muke loreal atau biore..ia berharge rm5.90 kat guardian.

kenape aku memberitahu perihal bende nih?

sbb kat kaki aku skang tertampal satu sticker corncaps nih..tersemat di atas bulu2 kaki aku yg tak selebat bulu kaki hakim atau niza..setelah lame aku berfikir ape bende yg menyerang kaki aku.rupe2 nye setelah di persetujui padi maka tadi aku gi beli ar corncaps nih..corncaps dan corntoz adalah perkara yg berbeza..juge berbeza adalahh aku beli di guardian..guardian bukannye watsons..dan kenape ade 2 mende nih jek..mcm tak byk kedai2 yg ala2 guardian dan watsons..

ape perbezaan guardian ngan watsons selain name die berlainan, kaler tema juge lain, malah harga juga berbeza..tak kire lagik layanan yg kite dapat dan barang2 yg terdapat dlm kedai tuh..menurut kata salah sorg awek yg merupakan pekerja terbaik guardian di penang yg aku tlah aku chatting tadi, selain brg2 guardian yg lagik byk dari watsons, guardian juge dipenuhi aweks2 samada dari segi cashier mahupon tukang angkat kotak pengorek telinge dari stor..malah kalo dikire aweks guardian yg bekerje di jusco2 juge byk..korang leh kire kat jusco melake tuh, ade ke aweks keje kat watsons?aku rase ade 2 laki2 yg dok melangut konon2 ade aweks2 hot akan mengunjungi kedai mereka dan boleh ar bertukar2 no tepon..

selain aweks2 guardian..pesanan aku kepada pengguna2 hiway guthrie..sila lalu pada petang2 hari bukan minggu sbb biasenye aweks2 hot lepasan skolah yg jage..walopun mereka agak materialistik kerana kalo korg lalu naek kancil nescaya tadek sape akan senyum..aweks2 7e pon bleh tahan..cari ar 7e berdekatan ngan kolej2 atau uni2..kompem awek hot beb jage kaunter..maybe korang leh sampai tahap hafal jadual bertugas aweks 7e mcm penah dibuat mase kat melake dulu..haisshhh..last2 aku apply situ aram tak dapat..siot tul 7e nih..

3 comments:

saya_busan said...

watson lg best dr guardian, sbb staff dia ramai laki yg hensem + jambu.. sonok woo cuci mata smbil test2 alat mekap..

ViNN said...

ala..ko pompuan...mmg ar..haha

BalkisMR said...

anak ikan ramai kat watson. hee... oi pak ketuat! habes ko jln tempang2 la eh.