Tuesday, May 26, 2009

atasbawah


ade ape ngan gamba pusing atas bawah bertajok Yin Yang ini?apakah kerane itu name ayam peliharaan aku?atau hamster?atau rabbit yg skandel ceritekan?atau hamster yg dibela oleh balkis?mahupon name moto semi?

yin yang adalah konsep atau falsafah Cina yang membawa kepada pengertian tentang perbezaan secara langsung antara 2 belah pihak tak kire ape pon sebenarnye adalah saling memenuhi ruang perbezaan yg ditinggalkan oleh salah sebuah pihak..errr..apakah kalian ngerti nggak?ala..korang blaja time skolah dulu kan..pikir ar sendirik..gamba nih pon aku dapat hasil googling aku..setiap org ade masing2 punye otak tak kire besar atau kecik saiznye, punye perangai tak kire buruk siku atau kuat nages, pemikiran samada bijak pandai atau cetek..masing2 secara semulajadinya adalah saling berkaitan utk memenuhkan ruang yg ditinggalkan masing2..ade org bijak pandai, mmg kalo bab exam paling hebat, takyah stadi pon takpe, result gempak, dean list tiap2 sem..tapi bijakkah die dalam mengatur kehidupan?ade org suh stadi paling malas, blaja cam hape, gi kelas pon tak tapi dianugerah otak paling pickup...ade org pemalu tak reti beramah mesra ngan org ramai tapi dikurnia bakat menulis dan kehebatan berchatting...nampak tak keyinyangannye?

pernah tak korg wat list diri pasal diri sendiri..kat mane agaknye keyinyangan aku...

1 comments:

BalkisMR said...

ape sebut2 nama aku dan hemster. terase i tau.