Sunday, May 24, 2009

awek kawan baek aku?

aku taknah wat review movie..sbb aku malas nk gitau korang aku ske tgk movie ape..genre ape..hahahha agak sesuatu bak kate mak_enon2210..tapi..akan aku tulis pasal movie My Best Friend's Girl..err aku layan je cite nih...dah ade dlm hatdisk..tgk je la..jgn byk bunyik...cerita pasal Tank (Dane Cook) yg jadik pemusnah wanita..hahahha die slalu diupah org2 kawan2 dan rakan2 utk pergi date ngan ex diorang..pastu die akan hancuskan date dan ex tu akan balek ke kawan2 die..tapi last2 die sangkut kat pompuan yg kwn die ske, Alexis (Kate Hudson)..cerite ringan2..byk istilah seks secara bebas..aweks2 cun..ade scene dlm sstripping club..dan aku tanak tulis byk2 psl review..cume aku heran..sebab..cume..scene kat time lepas die nk mkn kat Cheese Crust tuh iaitu timeline die 1:07:55 ade mamat2 omputeh brass band main lagu "pakai baju kancing la suasa...pakai mari baba laa melaka.."...

apakah itu asalnye lagu omputeh?apakah lagu Memikat Hati nyanyian R.Azmi itu adalah lagu saduran?atau mereka menyaduri lagu Malaysia..

jgn tgk bersame2 mak bapak or abg akak adik yg kuat semayang..sbb byk adegan lucah dan ayat bersadurkan seks..

apakah aku keterlaluan dlm entri ini?tidak kan...ahhahahha

3 comments:

Ryehanna said...

benci citer tu...

ViNN said...

hoi..best ape..wahahaha

padi said...

awek kawan baek ko adelah sape??oi2..ko jgn coba2 k..haha