Monday, May 11, 2009

bila ada kamera.

setelah didesak beberape kali (ekceli diajak tapi aku asik gagal memenuhi permintaan si gemok odah) akhirnye aku menjoining budak2 utem yg berade di sekitar shah alam..secara tepatnye budak2 bitm..wakil2 kompeni tlah turun padang utk menyertai perjalanan ke putrajaya demi mengisi mase terluang selain mengabiskan duit2 gaji (aku ade elaun je..tu pon da nak abes..) masing2..

antara kompeni2 yg terlibat adelah :

les copaque - ropi (ketua),ed,zaki,kawan ropi 1, kawan ropi 2 , kawan ropi 3.
art channel - majinn
bso - ayu(ketua), semi
wakil tampin - odah
wakil perlis - ardi
wakil tganu - furaidah
wakil tganu+perlis+serawak+kelantan+melake+kl - burn

sememangnye da lame gak aku tak tgk muke dak2 nih kecuali budak2 LCP, maybe sbb aku ade dtg2 umah diorg..or semi dimana opis beliau disebelah building opis aku..atau si furaidah..atau si burn..atau si odah..

cakap byk tara guna..kasi letak gamba..




















10 comments:

Markmiez said...

cilakak..jalan2 xajak aku..xpela wei..

BalkisMR said...

cilakak..jalan2 xajak aku..xpela wei.. (kopipes)

celake tol..sampe hati ko majin..

semy said...

cilakak...nak cilakak sapa nih...sapa nak cilakak...hahaha

ViNN said...

aku jugak..

aku tak bersalah..

tulongg!!

BalkisMR said...

pdn muke ko majin. slame ni... aku ingat kan ko ni.. tak ngape lah...(ayat drama)

ViNN said...

balkis...

jgn kerane ini..kite berpisah..aku tak sanggop..

oh balkis..makhluk ajaib..

BalkisMR said...

jikalau kau di takdirkan gugur rambut. jgn salah kan aku..

kite kan gemok ketat...

k.e.r.i. said...

cess..
puak-puak shah alam tak ajak puak-puak puchong.
cess lagi..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike dunk SB shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes
Nike shox shoes