Friday, May 29, 2009

gamba myspace?


kenape aku letak lagik sekali gamba yg mungkin menjuruskan aku ke kancah gay..sepertimane semalam aku berlari2 anak, aku diperhatikan secara jurus dan teros oleh sorg laki bermekap berambut blonde..siot la bapokk..gua normal kot..kenape aku letak balek gambaq nih..chek bukan apa..cheq kena tegoq ngan tuan gambaq..

ekceli aku taktau serius kenape gamba nih ade kat laptop aku..aku tgh tadek mende nk uplod so aku uplod je la...rerupenye beberape hari kemudian, maka tuan punye gamba spt yg dijeritkan di shout aku, tlah membebel..ini kerane myspacenye yg selame ini tidak diketahui umum telah terbongkar..almaklum ar..ketike manusia membujang, mule la buat frenster cun2 myspace lawa2 konon..dan sekali lagik terbongkar akan gejala kurang sehat tuan punye myspace kerana tercatat akan tarikh perhubungan beliau dgn awek barunye..aku tak reti wat ayat..aram..

tuanpunyamyspace atau tpm vs aweklametuanpunyemyspace atau altpm

eh..tpm..ko tak gitau die ke ko da ade awek lain lepas korg clash?mane la aku tau dol..ko igt aku tau ke sume cite pasal altpm..aku bukannye sahol..aku bukannye pelajar archi..aku juge baru saje bermastautin bersama2 ko kat s.alam..ko pon tak nah cite pape pong..ko tak gitau eh..apsal?ko nk jage ati die ke?ko je la yg jenoh jage ati die..aku ade gak singgah kat blog die...mmg abis kuar sumpah seranah..padan muke ko tpm..wahahhahah...eh korg dah clash kan..apsal ek?ko marah2 die ke ko kene marah2 cam awek sebelom nih?eh awek ko sebelom ni tau tak blog aku?mintak2 tatau..hahaha..ko pon taknah stori ngan gua beb..penat gua psg telinge dan mate bile ko berbual2 ngan sahol gemok..eh awek sahol ok ke tak?same jawatan kan ngan altpm?bengong la ko mok..aku baru berhajat nk cari jodoh kat bidang perubatan..mane lah tau..leh aku suh curi ubat lebatkan rambut utk gua..eh tpm..

camni la tpm..sori je la..gua bkn sengaje nk uplod itu gamba..ala myspace je..ape mau kecoh la..myspace,frenster sumer2 nih..main2 jek..main2 pon, aku suh letak gamba aku ko takmo, pas clash gambo org lain ko letak..ehh silap..itu kes lain..wahhahahaha..blah2..

ps:kim salam kat awek opis lu bai..bawak2 la cepat membesar..

7 comments:

Ryehanna said...

kehkehkeh..

pdn muka padi..

LOL (jgn maraaa padi)

aku dh suh bgtau sjk dulu lg...

sahul said...

keh keh...ptt la ngadu kat aku..

padi said...

heh..akukah yg bersalah??koh2 :p yer cik ana..aku tau aku da cite kat ko..mnte maaf kerana tidak mendengo nasehat..buat sahol..sile wat2 aku takde ngadu kat ko.haha..jahanammmm!!

ViNN said...

ehh..aku sorg je ke tatau cite..

aram..

padi said...

opss..the one paling dekat get the least..

ViNN said...

aku dianaktirikan..

takpo..paling dekat ye..

padi said...

aku terase ade comment yg berbaur ugutan..ala majinn..ngn aku pon nak terase ker??gurau2 kan bole membibitkan kemesraan antara aku ngn ko mahupun ana..oh..