Friday, May 29, 2009

diklcc


gamba nih da lame..gamba bertajuk 240420091821.jpg ini adalah hasil capture-an aku semase gi klcc bulan lepas..ade miting ngan petronas carigali pasal projek ngan diorg..tp ni da sebulan, quotation sume da anta apsal tadek pape berite nih..aram tul..

kenape ade gamba petronas di sini?

1. awek kaunter register

sebelom aku bleh naek lift, aku ngan bos kene register name kat kaunter, amik kad, pastu baru leh naik lift..dan awek yg jage kaunter tuh cun..tapi kenape niza tak penah cite kat aku pasal mende nih?bengom niza...

2. keje petronas

niza citer kat aku, keje kat petronas nih lagik kaye kalo korg dapat keje kontrak..bukan kontrak buat klcc nih..ko nk tolong jadik buruh buat tower ketige ke?pegi la..keje secara kontrak, maksodnye if ade projek, korg involved, abes pojek abes la korang..cari la keje lain..if diorg ske keje korang, baru la ade can nak stay utk pojek seterosnye..kan mok?gitu kan?aku rase cam nk tggu je bile ade kosong..masyukk beb..

3. minyak petronas

aku cube utk tidak mengisi petronas sbb niza ckp die kene amik jadi iklan kat petronas..so utk menghukum petronas kerane mengambil pelakon iklan spt ini, aku akan cube utk mengisi shell dan mobil dan esso dan bhp sehinggalah aku mendapat tawaran keje petronas..waahhahahahha...

4. petronas

aku penah try mintak keje kat petronas seri iskandar..dekat je ngan umah aku..aku penah mintak time cuti sem..aku tgk ade tampal iklan keje kosong part/full time..tapi kenape aku takdapat??sedey tol..igt aku tak layak ke..cett..gua bekas calon pengawas pusat sumber skolah..gua bekas calon pengawas skolah menengah mase form 6..gua bekas calon pengerusi kelab catur bainun yg di amik alih oleh syamim..cett..

5. petronas - minyak

aku dah tadek duit nk isi minyak..aram tul..

pandangan ke bawah klcc..biru2 tu air..ijau2 tu tmpt jogging..ye ke?


pandangan ke horizontal klcc..


pandangan dari blakang boss aku..aku tatau apsal die posing camni..perhatikan rambutnye yg juge sudah gugur..wahahahha

0 comments: