Saturday, May 23, 2009

lagenda agung


aku terjumpe gamba nih kat my document aku..apasal?perlu ke ade dlm laptop aku?gile gay...

ya...aku menulis entri nih pade pukol 4.40am..mengapekah aku masih tak tido?

1.sbb td aku tgk berita aku tetido dpn tv smpai kul 10..pastu stat ar mate aku tak mudah menutup..sampai menutup mate?tutupkah mate?

2.ya..sbb kalo korg bermukim di bilik aku nih pasti korang akan tertanye2..apakah kaedahnye lori berbunyi2 bagaikan mengorek pasir liang lahad kat parking kete tuh?motif?apakah driver die pegi minum2 kat bidayah?atau ade awek dlm lori tgh tido?atau mat2 indon pembuat bangunan kat sblh nih sdg main poker kat ostel diorg?

3.ya..sbb td aku lyn csi ny ep 24 dan 25..mengapakah csi dimatikan watak angell si polis cun berbibir seksi dan berwajah latin itu?kenape tak matikan watak si donbrook ke sheldon ke..haishhh..dan mengapakah house juge dah masok ospital psikatrik?mengapakah micheal scolfield mati pade episod 22 tetapi kat opensubtitles.org ade tulis subtitle smpai episod 24 bertajok Free?kenape sumer mati?apakah?

bile watak2 mati mesti jadi legend..penah korg pk..apakah korg akan mati as somebody or nobody?mampukah korg capai ape yg membuatkann korg somebody atau korang akan kene langgar lori dan jadi nobody serte dilupekan setelah cukop 100hari dan hanye akan dikenang tiap2 pagi aidilfitri?

oh..tadi berita..aku smpt jugak tgk pasal perak yg sekali lagi bertukar MB...wahhh main tukau2..aku rase cam either BN or BA..dah2 la..mahkahmah dah ckp tu dah la..takyah la rayu2..nk watpe pon..just title "aku menang" jek..natijahnye korang jage ke tak keamanan kebajikan penduduk..muak dah aku tgk masing2 bertelagah ttg kuasa..pastu bile bersidang adun2 saling mengaibkan lawan..dah2 la tuh...kalo org kate ko camtu2 camni2 gile kuase ke hape masing2 senyap je la..kasik je la kat diorng..sape2 je la..aku tak rujuk mane2..

pastu aku tgk kat ym@pidgin aku..status kak des "takziah pade kwn yg kene rompak kat ipoh"..smlm pasal bunuh+rompak kat ipoh..kat pinji..isau gak aku..korang gado2 kat atas, kes bunuh samun rompak pendatang makin byk...isau gak aku sbb kat umah aku, parit pon boleh tahan..kampong2 cerok2 jauh dari pekan sememangnye adalah tempat buangan daerah pesalah2 polis..serius..dan maybe sbb penah dulu umah aku kene kopak mase aku tido dann sekali lagi pagi esoknye ade budak nk kopak tingkap umah aku pagi2 depan mate aku..bodo tul perompak tuh..mst die igt mak bapak aku gi skolah, umah tadek org..haisshh..nasib baek wan + ada ade kat umah..tadek ar isau sgt pasal kat umah..

umah oh umah..mengapakah ko mahal kat s.alam nehh..cam siot..umah 2storey kat ipoh leh dpt 3 4rat je wehh..mintak2 aku akan dapat berjumpe tuan umah yg baek ati..mane tau die leh kasi aku 700..and aku penin si padi sengal nih..baru ko tau penin time2 keje gini..dulu aku keje, balik umah lepak2, ko ajak memane aku tanak ko majok..nih ko stat prektikel baru ko tau dok opis melukis bangunan...ye ke ko lukis bangunan...ko nk dok ngan sape nih gemok?ko nk dok ngan aku ke tanak..kang aku tampo kang..ke ko nak ajak sumer geng2 ko skali?tak dapek la bang..gua da cakap awal2 gua tanak ramai2..gua bajet sorg kuar max 150..sbb tu gua cari rate 5 6 ratos..and sbb tu gua ckp maybe jauh dari uitm nih...suke ati ko la mok..lu pikirla sendiri..gua mls da nih nk gerak byk2 gi survey...ko cari umah, aku cari umah,org laen sng2 berehat, lagi ko nak ajak budak2 tu gerak same2..haishh..dann setelah surveyer yg aku jalani selama 3 hari nih..ss4 sgt best dan aman..gile ko..tenang je rase..umah kosong byk tp tadek no..and aku bajet rate die tinggi gak..

kawan2 yg disanjungi..

kepade semi sekirenye ko bace blog aku, esok teman aku gi cari umah..kalo tak aku geget enjin moto ko..

aku igt nk lepak puchong ar..busann gak shah alam nih...hahahha

3 comments:

Ryehanna said...

cari rumah ke>????

kenape?
trus nk menetap kat s.alam eh

saya_busan said...

bile ny ko nak dtg puchong? meh ar cari aku..haha..

ViNN said...

makcik >> heh..aku tepon pegi sane la sini la..bjalan2 la..majok ar..