Friday, June 26, 2009

hari ni..

situasi 1 : dalam kete dgn bos menuju ke subang..

bos 1 : aku nk gi bcuti la..nk gi cameron..sejok sket..
aku : bukit tinggi kan dekat..
bos 1 : ko penah pegi ke?aku nk makan sayur fresh2..
aku : esok pagi2 pegi la pintu blkg tesco..
bos 1 : apasal?
aku : tunggu lori sayur sampai..kutip la makan..
bos 1 : buduh!

situasi 2 : dlm opis..tgh men fesbuk..

bos 2 : majinn!(masok bilik aku sambil membawe cekedis)
aku : apo?
bos 2 : majinn..buat nih..edit file2 flash ngan captivate nih..ade 4, illustrator,photoshop,flash,dreamweaver..(dan sambung bebel selama 10 minit..)
aku : okeh..(teros wat2 rajin..)

bos 2 pegi ke bilik die dan bersembang2 ngan bos 1..tibe2..

bilik sebelah : zzzZZZzzzZZZ...krooohhh...krohhh...

cess..aku sorg je bekerje di opis baru ini..

situasi 3 : kat kedai mkn bawah opis..

awek indon : minom apa bang..(dgn pelat2 indon)
aku : neskepe o ais..
awek indon : makan nya?
aku : nasik putih..ko buat la ayam masak halia..

selang 3 minit..

awek indon : bang..daging ayam sudah habiss..
aku : iya..apa yang belom habiss...
awek indon : daging sapi ada...buleh?
aku : sapi??apo tuh?

nasib baek aku teringat lembu punye susu,sapi dapat name..lalu aku meneke sapi itu sejenis haiwan yg buleh dimakan..

0 comments: