Monday, June 08, 2009

sepuloh hari lagi.


ye..aku berade di sini..di port dickson golf and country club dan akan teros berade di sini sampai rabu depan..nasib baek dengan adenye broadband yg cantek ini memudahkan aku berhubung dengan dunia luar..eh gambar nih dari googling tapi view same cam dari bilik aku nih hah..kepada sape2 yg sanggop dtg PD dan menemani aku, sesungguhnye aku akan belanje die makan selama seminggu..kering otak gua dok sini sorg2..keutamaan kepade aweks dan rakan2 wanitas..gile ko bosan aku nak melayari pantai sorg2..tak ke gile...sape syg aku angkat tangan!!cepat!!aram...

4 comments:

Ryehanna said...

Mok, xterjun swimming pool ke, mok?

sure jadi tsunami kecil... comel! hahaha

ViNN said...

wah..aku nk komen ala2 mengumpat kat pic ko bengang tuh..tp tadek plak..hhahahah

semy said...

wei mok..pi pd bli suar hawai banyak2x..aku nak se..hahaha

dilla said...

pe hal ko g pd sensOrg..? ak nk gak suar hawaii~