Wednesday, October 21, 2009

aku rase..

semahu-mahu nye aku nak kuar dari dunia nih..aku rase cam aku rindukan air terjun..air sungai..bunyi hutan..gile..cam da lame tak masok semak2 jln2 pnjt bukit jumpe air terjun tinggi berderum2 dan terjun dalam air..terjun kah?atau duduk2 diatas batu sambil kaku kaki kuis air sejuk..sejukkk..


aku rase seeloknye aku lari dari sini..lari ke genting yg sejuk..gile..sejuk wehh..perlu ke aku sejuk2 kan otak dari panas2 perkara..


minggu nih sangat sengkek..minggu nih pon tak abis lagi tapi still aku sengkek..sengkek..bengkek..coklet kek..


aku sengkek sbb byk jalan..balek umah..gi intebiu..ilang duit..isi minyak..makan..agak2 kalo aku kawen je senang sket..tadek duit mintak bini..ahahhaha..yang..ko tanak bagi aku duit ke..ahahha..sape ade adik ke nk kasi gua?atau akak pon takpe..gua universal..tak kisah umo pon..korg igt umo dah 28 29 tuh tua la sgt..perangai still budak2 pon ade..badan cam tingkatan 5 pon ade walopun umo dah 25 tahun..ye..aku tujukan ini kat ko..ahahhaha..


aku da gile.


aku mahu pergi.

3 comments:

saya_busan said...

sengal.. haha.. aku tingkatan 2 la..

Pert Alpah said...

ni dah kes busan nih,, relek2 muda lg nanti ko dah add\a keje dpt duit ko g jalan2 melancong kat mana2 lah.. air terjun terjun gunung.. semua ko leh buat....

/ps aku pun cam nak gila gak ni xleh gerak xde duit ahahah

@juera said...

haha..kelakat gak bc ur story ni..
pg je la kmana ko nk pg..ni nk cite la kn..aku dlu time pas skool ting. 5 dlu..aku plan wif my best fren nk g khemah dlm utan tau..best giler wase mse tu tau..dunia ni rse cm kita yg pnye r..mse tu kitorg x bg thu parents nk g khemah..kitorg kte nk g tdo umah fren..klu bg thu nk g khemah dlm utan tu..mau nye kna marah giler siot..mmg x kasi g r..last2 pecah gak tembelang..spndai2 tupai melompat akhirnya jtuh ke tnh jgk..ahaha..abis kna mrh kt tmpt kejadian..malu siot org tgk kna mrh..moral of the story..nk g mna2 tu pkiaq dlu la..bg thu mak bapak..jgn tipu2..aku skrg msih tingt lg kesah kna mrh tu..adoi..x leh lpa la..haha